Employee Relations
Kurs dla HR i Manager贸w

Profesjonalny kurs dla przedstawicieli dzia艂贸w HR, manager贸w i os贸b zarz膮dzaj膮cych zespo艂ami. Naucz si臋 budowa膰 relacje oparte na zrozumieniu, zaufaniu i empatii.

Zarz膮dzanie z Empati膮

Poznaj r贸偶nice mi臋dzy zarz膮dzaniem empatycznym a "folwarcznym"

Bezpiecze艅stwo Psychologiczne

Tw贸rz organizacje zdrowe psychologicznie dla swoich pracownik贸w

Przeciwdzia艂anie Negatywnym Zjawiskom

Rozpoznawaj i przeciwdzia艂aj mobbingowi oraz dyskryminacji

Forma Realizacji: Zdalna na Platformie ZOOM

Kurs realizowany w wygodnej formie online, umo偶liwiaj膮cej aktywne uczestnictwo bez wzgl臋du na lokalizacj臋 uczestnik贸w

Czym s膮 Employee Relations?

Employee Relations to dzia艂ania podejmowane przez firmy i pracodawc贸w, zmierzaj膮ce do budowania relacji z pracownikami opartych na zrozumieniu, zaufaniu i empatii. Jest to szeroki obszar, w kt贸rym spotykaj膮 si臋 zar贸wno zagadnienia z zakresu prawa pracy, jak i kwestie psychologiczne, komunikacyjne i etyczne.

Znaczenie w Dzisiejszych Czasach

W dzisiejszych, dynamicznych czasach zagadnienie Employee Relations nabiera coraz wi臋kszego znaczenia dla budowania przyjaznych kultur organizacyjnych, a tym samym bezpiecze艅stwa psychologicznego pracownik贸w. Organizacje, kt贸re inwestuj膮 w Employee Relations, osi膮gaj膮 lepsze wyniki biznesowe i maj膮 bardziej zaanga偶owanych pracownik贸w.

Teoria Organizacji Zdrowej Psychologicznie

Metodologia Kursu

Metod膮, kt贸ra jest pomocna w budowaniu prawid艂owych relacji mi臋dzy pracownikiem a pracodawc膮, jest teoria organizacji zdrowej psychologicznie. Na podstawie jej kryteri贸w mo偶na ustali膰, kt贸re obszary w organizacji wymagaj膮 szczeg贸lnej uwagi i poprawy.

Praktyczne Umiej臋tno艣ci

W trakcie kursu S艂uchacze zdob臋d膮 potrzebn膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci, by nauczy膰 si臋 budowa膰 prawid艂ow膮 komunikacj臋, zarz膮dza膰 z empati膮 zespo艂ami, udziela膰 prawid艂owej informacji zwrotnej oraz rozpoznawa膰 i przeciwdzia艂a膰 zjawiskom negatywnym.

Dla Kogo Jest Ten Kurs?

Kurs skierowany jest do przedstawicieli dzia艂贸w HR, manager贸w i wszystkich os贸b zarz膮dzaj膮cych zespo艂ami, kt贸re chc膮 rozwija膰 swoje kompetencje w zakresie budowania zdrowych relacji w miejscu pracy oraz skutecznego przeciwdzia艂ania negatywnym zjawiskom takim jak mobbing i dyskryminacja.

Program Kursu Employee Relations

Kompleksowy program obejmuj膮cy 8 kluczowych modu艂贸w, kt贸re wyposa偶膮 Ci臋 w niezb臋dn膮 wiedz臋 i umiej臋tno艣ci do budowania zdrowych relacji w miejscu pracy

Modu艂 1

Bezpiecze艅stwo Psychologiczne Pracownik贸w

Kryteria organizacji zdrowej psychologicznie

Zagadnienia omawiane w module:

  • Definicja i znaczenie bezpiecze艅stwa psychologicznego
  • Kryteria organizacji zdrowej psychologicznie
  • Metody oceny klimatu organizacyjnego
  • Budowanie kultury zaufania i otwarto艣ci
Modu艂 2

Zarz膮dzanie z Empati膮

Zarz膮dzanie z empati膮 a zarz膮dzanie 'folwarczne'

Zagadnienia omawiane w module:

  • Czym jest empatia w kontek艣cie biznesowym
  • R贸偶nice mi臋dzy zarz膮dzaniem empatycznym a autorytarnym
  • Praktyczne techniki empatycznego przyw贸dztwa
  • Budowanie relacji opartych na zrozumieniu
Modu艂 3

Prawid艂owa Komunikacja z Pracownikami

Rola informacji zwrotnej i prawne aspekty feedback'u

Zagadnienia omawiane w module:

  • Zasady skutecznej komunikacji w miejscu pracy
  • Pozytywny i negatywny feedback - techniki
  • Prawne aspekty udzielania informacji zwrotnej
  • Informacja zwrotna a krytyka - analiza orzecznictwa
Modu艂 4

Dobrostan Psychiczny Pracownika

Wypalenie zawodowe i zarz膮dzanie stresem

Zagadnienia omawiane w module:

  • Rozpoznawanie objaw贸w wypalenia zawodowego
  • Czynniki ryzyka stresu w miejscu pracy
  • Strategie prewencji wypalenia
  • Wspieranie pracownik贸w w trudnych sytuacjach
Modu艂 5

Mobbing w 艢rodowisku Pracy

Konflikt a mobbing - najwa偶niejsze znamiona

Zagadnienia omawiane w module:

  • Definicja mobbingu wed艂ug kodeksu pracy
  • R贸偶nice mi臋dzy konfliktem a mobbingiem
  • Najwa偶niejsze znamiona mobbingu
  • Analiza orzecznictwa S膮du Najwy偶szego
Modu艂 6

Dyskryminacja w Zatrudnieniu

Dyskryminacja a r贸偶norodno艣膰 - typy dyskryminacji

Zagadnienia omawiane w module:

  • Rodzaje dyskryminacji w miejscu pracy
  • R贸偶norodno艣膰 jako warto艣膰 organizacyjna
  • Prawne podstawy ochrony przed dyskryminacj膮
  • Praktyczne przypadki i ich rozwi膮zania
Modu艂 7

Molestowanie i Molestowanie Seksualne

Formy dyskryminacji - identyfikacja i przeciwdzia艂anie

Zagadnienia omawiane w module:

  • Definicje prawne molestowania
  • Rozpoznawanie molestowania seksualnego
  • Procedury zg艂aszania i reagowania
  • Wsparcie dla ofiar molestowania
Modu艂 8

Przeciwdzia艂anie Negatywnym Zjawiskom

Wdro偶enie polityk wewn臋trznych

Zagadnienia omawiane w module:

  • Konstrukcja polityki antymobbingowej
  • Elementy polityki antydyskryminacyjnej
  • Procedury zg艂aszania narusze艅
  • Monitoring i ewaluacja skuteczno艣ci polityk

Metodyka Szkolenia

Szkolenie 艂膮czy teori臋 z praktyk膮, wykorzystuj膮c analiz臋 przypadk贸w, orzecznictwo s膮dowe oraz interaktywne 膰wiczenia. Ka偶dy modu艂 zawiera konkretne narz臋dzia i procedury, kt贸re mo偶na bezpo艣rednio wdro偶y膰 w organizacji.

Korzy艣ci z Uczestnictwa w Kursie

Inwestycja w Employee Relations to inwestycja w przysz艂o艣膰 Twojej organizacji i dobrostan Twoich pracownik贸w

Rozwijasz Kompetencje Psychologiczne

Zdob臋dziesz wiedz臋 o psychologii organizacji i mechanizmach wp艂ywaj膮cych na dobrostan pracownik贸w

Budujesz Lepsze Relacje

Nauczysz si臋 technik empatycznego zarz膮dzania i budowania zaufania w zespole

Zapobiegasz Problemom Prawnym

Poznasz przepisy prawa pracy i orzecznictwo dotycz膮ce mobbingu i dyskryminacji

Implementujesz Skuteczne Polityki

Otrzymasz praktyczne narz臋dzia do tworzenia i wdra偶ania polityk HR w organizacji

Zwi臋kszasz Efektywno艣膰 Zespo艂u

Zdrowe relacje przek艂adaj膮 si臋 na lepsz膮 wsp贸艂prac臋 i wyniki biznesowe

Stajesz si臋 Lepszym Liderem

Rozwijasz umiej臋tno艣ci przyw贸dcze oparte na empatii i profesjonalizmie

Co Otrzymasz Po Uko艅czeniu Kursu?

Umiej臋tno艣膰 budowania prawid艂owej komunikacji z pracownikami
Praktyczne techniki zarz膮dzania z empati膮
Znajomo艣膰 kryteri贸w organizacji zdrowej psychologicznie
Umiej臋tno艣膰 udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej
Znajomo艣膰 przepis贸w prawnych dotycz膮cych mobbingu i dyskryminacji
Gotowe procedury przeciwdzia艂ania negatywnym zjawiskom
Narz臋dzia do tworzenia polityk antymobbingowych i antydyskryminacyjnych
Praktyczne wskaz贸wki oparte na orzecznictwie s膮dowym

Dla Organizacji

  • Lepszy klimat organizacyjny
  • Zmniejszenie ryzyka spor贸w prawnych
  • Wi臋ksze zaanga偶owanie pracownik贸w
  • Poprawa wizerunku pracodawcy

Dla Uczestnik贸w

  • Rozw贸j kompetencji zawodowych
  • Praktyczne narz臋dzia do pracy
  • Certyfikat uko艅czenia kursu
  • Materia艂y szkoleniowe do wykorzystania
4.9/5 ocena klient贸w
500+ przeszkolonych os贸b
10+ lat do艣wiadczenia

Gotowy na zmian臋 w Twojej firmie?

Do艂膮cz do grona zadowolonych klient贸w i odkryj si艂臋 profesjonalnych szkole艅

Natychmiastowe rezultaty
Certyfikowane szkolenia
Wsparcie po szkoleniu