Szkolenie specjalistyczne

Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO

Aspekty prawne i psychologiczne

"Udzielanie informacji zwrotnej w pracy to nie tylko proces oceny, lecz także kluczowy element wzmacniający rozwój zawodowy. To most, który łączy obecne osiągnięcia z potencjałem przyszłego sukcesu."
dr Karolina Czapska-Małecka

Zdobądź interdyscyplinarną wiedzę prawną i psychologiczną w sztuce przekazywania feedbacku

Zoom / Stacjonarnie
Elastyczna forma
Szyte na miarę
Indywidualne podejście
Jedyne na rynku
Kompleksowe podejście

Jesteś zainteresowany/a tematem szkolenia, ale masz wątpliwości? Zapraszam do kontaktu - każde szkolenie jest szyte na miarę.

Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO

Prawidłowe udzielanie informacji zwrotnej to jedna z najważniejszych umiejętności menadżerskich. Dzięki konstruktywnie wyrażonemu feedbackowi pracownik ma szansę poznać swoje mocne strony oraz zrozumieć, które obszary wymagają dodatkowej uwagi i pracy.

Wartość informacji zwrotnej

Prawidłowo udzielona informacja zwrotna, w oparciu o sprawdzone metody i z intencją pozytywnego wpływu na bieżącą sytuację jest wielkim darem dla pracownika, nawet jeżeli jej wydźwięk początkowo odebrany jest jako trudny.

Systematyczne udzielanie informacji zwrotnej pomaga w budowaniu relacji między współpracownikami i pracodawcą oraz pozwala na uniknięcie nieporozumień i niejasności. Tym samym przyczynia się do wzmacniania zaangażowania i efektywności pracowników.

Dlaczego feedback to prawdziwa sztuka?

Wymaga interdyscyplinarnej wiedzy

Niezbędna jest znajomość technik udzielania informacji zwrotnej, ryzyka prawnego oraz wiedza psychologiczna z zakresu wzmacniania motywacji wewnętrznej.

Aspekty prawne i psychologiczne

Konieczna jest znajomość granic prawnych w wyrażaniu krytyki oraz umiejętność motywowania pracowników w sposób konstruktywny.

Jedyne szkolenie na rynku

Szkolenie „Udzielanie informacji zwrotnej pracownikowi w oparciu o metodę FUKO: aspekty prawne i psychologiczne" jako jedyne na rynku, dostarcza kompletnej wiedzy z zakresu prawa i psychologii w sztuce przekazywania feedbacku.

Do kogo skierowane jest szkolenie?

Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób odpowiedzialnych za udzielanie informacji zwrotnej:

Pracodawców i osób zarządzających

Kierowników działów i menadżerów

HR Business Partnerów

Pracowników działów HR i personalnych

oraz wszystkich pracowników, którzy w swojej praktyce zawodowej odpowiedzialni są za udzielanie informacji zwrotnej.

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma

1

Interdyscyplinarną, kompleksową wiedzę

przekazaną przez prawnika i psychologa specjalizującego się w sprawach pracowniczych

2

Certyfikat uczestnictwa

3

Bogate materiały szkoleniowe

4

Możliwość konsultacji z Trenerem

po zakończeniu szkolenia

Co zyskujesz?

✨ Zdobędziesz wiedzę, jak prawidłowo udzielać informacji zwrotnej

🎯 Dowiesz się, na czym polega technika FUKO

💪 Zdobędziesz wiedzę niezbędną do motywowania pracowników

⚖️ Masz pewność, że działasz zgodnie z prawem

Poznasz granicę między niezgodną z prawem krytyką a konstruktywnym wskazywaniem

Jak będziemy pracować?

Wykład i omówienie przepisów oraz orzecznictwa to nie wszystko! Celem szkolenia jest przede wszystkim zdobycie praktycznych umiejętności niezbędnych do prawidłowego udzielania informacji zwrotnej.

Szkolenie prowadzone jest w oparciu o atrakcyjne metody pracy, bazujące na modelu nauki przez doświadczenie.

Jasne i przejrzyste omówienie przepisów

Kodeks pracy i orzecznictwo przedstawione w sposób praktyczny

Odgrywanie scenek i ćwiczeń zespołowych

Praktyczne zastosowanie techniki FUKO w realnych sytuacjach

Quizy

Sprawdzenie zdobytej wiedzy w praktyczny sposób

Dyskusje

Wymiana doświadczeń i wspólne rozwiązywanie wyzwań

Praktyczne umiejętności

Skupiamy się na praktycznych umiejętnościach niezbędnych do prawidłowego udzielania informacji zwrotnej w codziennej pracy menadżerskiej.

Program kursu

Kompleksowy program składający się z 4 modułów łączących aspekty komunikacyjne, prawne i psychologiczne skutecznego udzielania informacji zwrotnej metodą FUKO.

1

Prawidłowa komunikacja w pracy

Podstawy efektywnej komunikacji w środowisku zawodowym

Zasady prawidłowej komunikacji w środowisku pracy
Co to jest informacja zwrotna? Jakie są zasady udzielania informacji zwrotnej?
Kiedy należy udzielić informacji zwrotnej?
2

Technika udzielania informacji zwrotnej: FUKO

Szczegółowe poznanie metody FUKO

Na czym polega technika FUKO?
Dlaczego należy mówić w oparciu o fakty a wykluczać oceny, i w jaki sposób to zrobić?
Ustosunkowanie się, jako ważny element wzmacniający wiarygodność. Gdzie przebiega granica mówienia o naszym stosunku do danej sytuacji?
Jak mówić o konsekwencjach, by nie przypominały groźby?
Korzyści – czyli co dobrego może wydarzyć się w przyszłości?
Wyrażenie oczekiwań kluczem do dialogu
3

Prawne aspekty udzielania informacji zwrotnej

Granice prawne i zabezpieczenia organizacyjne

Informacja zwrotna a krytyka pracownika. Cienka linia między krytyką a działaniami negatywnymi
Krytyka pracownika a zarzut mobbingu i dyskryminacji – kiedy krytyka pracownika przybiera znamiona zachowań negatywnych? Jakich sformułowań należy się wystrzegać?
Prawne aspekty doceniania i motywowania pracowników
4

Psychologiczne aspekty udzielania informacji zwrotnej

Motywacja i budowanie zaangażowania pracowników

Jak wyrazić informację zwrotną, by wzmocnić zaangażowanie pracownika?
Psychologiczne aspekty docenienia i motywacji wewnętrznej
Jak pracownik może usłyszeć informację zwrotną?
Język potrzeb kluczem do zrozumienia pracownika

Gotowy/a na opanowanie sztuki feedbacku?

Metoda FUKO to skuteczne narzędzie do budowania konstruktywnych relacji pracowniczych i motywowania zespołu poprzez profesjonalną informację zwrotną.

4 moduły
Prawo + psychologia
Metoda FUKO
Praktyczne ćwiczenia
4.9/5 ocena klientów
500+ przeszkolonych osób
10+ lat doświadczenia

Gotowy na zmianę w Twojej firmie?

Dołącz do grona zadowolonych klientów i odkryj siłę profesjonalnych szkoleń

Natychmiastowe rezultaty
Certyfikowane szkolenia
Wsparcie po szkoleniu